Γιατί μου αρέσει το Ubuntu
Έως ότου πριν από ένα χρόνο, εγώ ποτέ δεν σκέφτηκα γράφοντας ένα άρθρο όπως αυτό. Είπα ότι το Ubuntu δεν ήταν έτοιμη για τις μάζες (και δεν το μετανιώνω, αλλά πολλά έχουν αλλάξει από τότε) και είχα την πεποίθηση του Debian. Το μυαλό εσείς υπόλοιπο του Debian πεπεισμένος και νομίζω ότι, χωρίς το Debian, Ubuntu δεν θα πρέπει να είναι οπουδήποτε και να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το Debian για πολλούς servers που διαχειρίζομαι.
Ένα ή δύο μήνες μετά μου είπε ότι το Ubuntu είναι να πάρει να είναι ένα ζευγάρι διανομής και ότι εγώ κράτησα για θέση εργασίας μου. Σε απόσταση τριών εκδόσεων, είμαι ακόμα εδώ με το Ubuntu και αυτή τη φορά για να tout το εγκώμιο.
Είμαι "Linuxaro", όπως ορίζω «καθηγητής« μέρος »στο πανεπιστήμιο», από το 1996 και έχω δει όλες τις αλλαγές που είναι πίσω. Ένα από τα πράγματα που έμαθα, ότι η εξέλιξη υπάρχει «αν δεν υπάρχει« ο χρήστης. Είμαι πεπεισμένος ότι δεν είναι «αναγκαία για να μετατρέψει τον κόσμο, αλλά μια περιοχή λεκάνης πιο« διαφοροποιημένη μπορεί παρά να ωφεληθεί.
Debian έχει αυτή την αμαρτία και εμείς »πρέπει πάντα μακρινό, αποθαρρύνοντας τους νεοεισερχόμενους. Ο ίδιος και η «σφραγίδα» την σκληρή "ο χρήστης, και αυτό είναι καλό ίσως», αλλά απέρριψε πολλοί πελάτες. Η επιφανειακή και σχολαστικός στάση κάποιων μελών της κοινότητας έχει σίγουρα κάνει τα πράγματα χειρότερα, αλλά να θυμάστε ότι υπάρχουν πολλοί στόκοι γύρω!
Στην πραγματικότητα, ο σκοπός και «απλά να κάνει τα κόκαλα και με βοήθησε να αυξηθεί και ώριμη κατανόηση. Το συστήνω σε όλους: για να κλείσουμε την πόρτα μόνο ημέρες για να κατανοήσουμε καλύτερα τα πράγματα, εφόσον έχετε περιέργεια »και συμπεριφορές.
Όχι πάντα, αλλά «θέλω να μου ρίξει πάρα πολύ για τα απλά πράγματα. θέση εργασίας μου, για παράδειγμα, δούλεψα αρκετά γρήγορα και χωρίς πάρα πολλά προβλήματα. Ubuntu επαναλαμβάνει εδώ ότι πράγματι λειτουργεί πολύ καλά. Καθημερινές εξέπληξε τους φίλους και την οικογένεια από τη σύνδεση του εκτυπωτή και, χωρίς να κάνει τίποτα και μετά από μερικά δευτερόλεπτα, θα δείξει "Ο εκτυπωτής XYZ« έτοιμος ». Ο καθένας κάνει έκκληση για "Δεν υπάρχει οδηγός; Δεν ρυθμίσεων; ". Οχι, τίποτε από αυτά δεν ». Είμαστε το 2008! Φυσικά, αν δεν «υποστηρίζεται, και« μια διαφορετική κατσαρόλα των ψαριών, αλλά τουλάχιστον ξέρουμε τώρα ![]()
Είμαι δοκιμή της beta του Ubuntu 8.04 Hardy Heron για δύο ημέρες σε δύο AMD64 μηχανές. Ως «βήτα βήτα" φτάνει πια "με την έννοια ότι ένα κομμάτι» του problemini και γι 'αυτό είμαι βιώνει η μεγάλη bug σύστημα αναφοράς του έργου Ubuntu . Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο εισιτήριο, και σε αυτήν την περίοδο ζυμώσεις pre-release, ένας προγραμματιστής απαντά μέσα σε λίγες ώρες ζητώντας μια εξήγηση ή να δίνει οδηγίες. Πόσο ωραίο, άμεσο, απλό και αποτελεσματικό.
Αυτά είναι τα μικρά πράγματα που κάνουν το Ubuntu μια μεγάλη διανομή, η διανομή γίνεται στην εργασία.


Γιατί δεν το Ubuntu. Λέω ναι στην distro archlinux επειδή πιστεύω ότι μια ολοκληρωμένη και εύκολη στη χρήση, μια απλή εντολή για να ενημερώσετε το σύστημά σας (pacman-Syu), μόνο ένα αρχείο ρυθμίσεων (/ etc / rc.conf), ένα σταθερό και γρήγορο. Το Ubuntu είναι αργή και περίπλοκη για τους αρχαρίους, αν κάτι δεν λειτουργεί. Με το Arch, αφού ρυθμιστεί τα πάντα, λειτουργεί εδώ και χρόνια, μόλις καταλάβετε πώς λειτουργεί το σύστημα, το ξέρεις χωρίς βοήθεια. Πολλοί άνθρωποι που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Linux Ubuntu προσπαθώ, αλλά στη συνέχεια διαμαρτύρονται γιατί αυτό και που δεν λειτουργεί πλέον (αλλά έχει διαβάσει ή έχει πει ότι το Ubuntu εργάστηκε αμέσως ....) Και να απαιτήσουμε εξηγήσεις. Ubuntu, κατά τη γνώμη μου, είναι ένας μύθος! Εάν δεν ξεκινήσει η γραφικών, 3 / 4 του χρήστες του Ubuntu θα τα βρείτε σε κατάρρευση. Αν κάτι τέτοιο συμβεί με Arch / Debian / Gentoo, 4 / 4 επιβάτες θα μπορούν να εργάζονται μόνο με το κέλυφος και "αποκατάσταση" της problema.Bye, Cristian.
29 Μαρτίου του 2008 στις 4:03αλλά «μεταξύ αυτών που χρησιμοποιούν τον υπολογιστή εκεί», ακόμη και αυτούς που χρειάζονται ένα λειτουργικό σύστημα που λειτουργεί σε πρώτη δεν μπορώ, για παράδειγμα, ένας εβδομηντάρης που μας λένε να επεξεργαστείτε ένα αρχείο στο τερματικό.
Με αυτή την έννοια, η εμπειρία μου με ubuntu και «ίσως το πιο« θετικό.
και να αφήσει κατά μέρος τη συζήτηση των οδηγών / διαχείριση διεπαφές συχνά απουσιάζει από την penguin (αυτό ισχύει για όλους, φυσικά).
Προσωπικά, μπορώ να εγκαταστήσω debian και στη συνέχεια χαλαρό για 10 χρόνια, και προσπαθώ λίγο «όλοι (ακόμα και τόξου).
29 Μαρτίου του 2008 στις 8:15Cristian: Μου αρέσει archlinux, θα χρησιμοποιείται επίσης σε ένα διακομιστή παραγωγής. Το κύριο πρόβλημα »ότι, το υλικό σε ένα φορητό υπολογιστή, ώστε« ως περίεργο, μερικές φορές δεν έχετε χρόνο / θέλετε να τοποθετήσετε πάρα πολλά πράγματα για να ρυθμίσετε με το χέρι. Όσον αφορά αυτούς που διαμαρτύρονται χωρίς capendone They είναι, κατά τη γνώμη μου, οι ίδιοι άνθρωποι που δεν μπορείτε να εγκαταστήσετε ακόμα και τα Windows.
πρώτη συνάντησή μου με Vista, για παράδειγμα, και «τραυματική κατάσταση. Όχι μικρότερη από την τελευταία, σχετικά με τα νέα παράθυρα Acer μου τρεις χιλιάδες, τέσσερις ερωτήσεις όπως "Θέλετε να αναβαθμίσετε τα πάντα για μένα έτσι» και «όμορφος ή όμορφη κάνετε λίγο το χέρι, αλλά τότε μπορείτε να πάρετε τους ιούς, Trojans, εισβολείς σκουπίδια, διαπερνούν και όλα τα SARA «ελάττωμά σας;". Τότε ίσως το επόμενο πρωί δεν λειτουργεί πια », επειδή δεν« επικαιροποίηση σταμάτησε στα μισά του δρόμου »(και μπορεί να« γίνει), βάζει το σύστημα σε όρους που δεν θα εκκίνησης »και να μην γνωρίζουν καν τι συνέβη ...
Έτσι, όπως είπα, κάθε διανομή έχει πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Διαχειριστείτε FreeOsZoo, "έχω δοκιμάσει όλα τα" (όχι, δεν είναι όπως Rocco, ίσως ...) και μπορώ να πω ότι δεν υπάρχει καμία τέλεια διανομή.
29 Μαρτίου του 2008 στις 9:01Arch αυγό γούνα; Η αποθήκη έχει μερικά πακέτα που δεν ήταν πάντοτε τις τελευταίες εξελίξεις. Παράκαμψη του προβλήματος, αλλά σίγουρα αρκετά για να δοκιμάσετε την υπομονή πολλών διαχειριστών.
Ευχαριστώ για τα σχόλια!
archlinux σε ένα διακομιστή παραγωγής; rotfl! φιλοφρονήσεις ..
29 Μαρτίου του 2008 στις 9:39Robocoat: ναι, αλλά ότι έκανε σπουδαία πράγματα, αλλά «αυτό ... εγώ διαγράφεται σε μερικούς μήνες, αλλά« συμπεριφέρθηκε πολύ καλά
29 Μαρτίου του 2008 στις 9:57Πάρα πολλές διανομές.
29 Μαρτίου του 2008 στις 13:25Ubuntu είναι για τις ασπίδες, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντική χρηστικότητα όρια.
Επίσης, συχνά, ακόμη και όταν ο εκτυπωτής (ή οποιοδήποτε άλλο συστατικό / συσκευή) είναι ως εκ θαύματος χορηγούνται χωρίς επιπλοκές, δεν αξιοποιούνται στο 100%.
Ατελείωτες μάχες με το HP και η Epson πολυλειτουργικές συσκευές και τελικά η λευκή σημαία!
Την τελευταία εξέταση.
Να επιλέξουν για το Linux (κάθε distro) θα πρέπει να εγκαταλείψουν ένα μεγάλο μέρος της ελευθερίας επιλογής του υλικού (που δεν αξίζει να το χρησιμοποιήσει).
Έτσι, το Linux είναι ελεύθερο, αλλά συχνά συμβατό υλικό που είναι «υποχρεωμένη» να αναγκαστούν να επιλέξουν δαπάνες μεγαλύτερες από εκείνες που έχουν πολύ απλός χρήστης των Windows.
Επομένως, συμφωνώ μαζί σας 100%, όταν λέτε ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να βελτιώσουν πολύ εάν το Linux (Ubuntu) ήταν λίγο "πιο διαδεδομένη.
Αλλά όταν ο γκουρού του Linux καταλάβουν ότι πάνω από ένα φανταστικό 3D Desktop Manager, ή να βελτιώσουν τις ήδη εξαιρετικές firewall, είναι σημαντικό σε ένα πιο εύχρηστο;
Όταν το Ubuntu γίνεται όλο και πιο χρησιμοποιήσιμο, Πάω στοίχημα ότι θέλετε, θα επιτύχει. Προφανώς αυτό.
Και ότι θα αποτελέσουν κινητήριο δύναμη για άλλα πράγματα.
Κατά τα λοιπά, δεν συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σας για το Ubuntu, καθώς », όπως όλες οι άλλες διανομές που τακτικά προσπαθώ, δεν μπορεί να υποστηρίξει το υλικό μου,« να μου δώσετε τον εργαλεία που χρειάζομαι για να διαχειριστεί το έργο μου.
Περιμένω με μεγάλη ελπίδα η επόμενη έκδοση δεν ελπίζει να ανταποκριθεί στις πολλοστή απογοήτευση.
archlinux δεν έχει καν ενημερώσεις ασφαλείας ... brrrr: D
29 Μαρτίου του 2008 στις 14:45Robocoat γεγονός, όπως είπα server ήταν "ήσσονος σημασίας", αλλά στην παραγωγή. δεν ήταν άμεσα εκτεθειμένη στο Διαδίκτυο και προσφέρει υπηρεσίες σε LAN, αλλά λειτούργησε καλά.
29 Μαρτίου του 2008 14:49Σίγουρα δεν είναι κύρια επιλογή μου για ένα διακομιστή. Παραμένω πιστός στο Debian, με το βλέμμα στραμμένο προς το Ubuntu Server.
Λυπούμαστε, αλλά ότι έχεις να κάνει με τη διανομή υλικού;
Το υλικό εξαρτάται από τον πυρήνα Linux το οποίο είναι πάντα για όλους
Αν λειτουργεί κάτι σε ένα distro που εργάζονται στο άλλο (με συσκευές ή λιγότερο).
Αλλά αν δεν υπάρχει κίνηση στον πυρήνα της συσκευής ποτέ να εργάζονται οπουδήποτε ... και αυτό είναι ανεξάρτητο από τους προγραμματιστές του Ubuntu και όχι εκείνες του πυρήνα, αλλά και από τους κατασκευαστές ...
Τέλος, το Ubuntu πιο εύχρηστο; Εξήγησα τι σημαίνει πιο εύχρηστο;
Τι πρέπει να κάνει περισσότερα για να είναι πιο εύχρηστο;
Υπάρχει ένα πιο εύχρηστο distro του ubuntu;
Ίσως SUSE και Mandriva;
Αλλά έχουν συσταθεί ειδικό εργαλείο διαχείρισης το οποίο αν ένας απλός χρήστης μπορεί να είναι χρήσιμη για ένα χρήστη που δεν είναι πολύ πιο έξυπνα.
Αλλά στο τέλος ubuntu χρησιμοποιεί το gnome, το gnome ελαφρώς τροποποιημένο, υπό την έννοια προσπαθήσαμε να τον εξορθολογισμό. Τα πάντα είναι στο χέρι και να παίρνει λίγα κλικ σε οποιοδήποτε τύπο διαμόρφωσης.
Εγκαθιστά ουσιαστικά μόνο.
Ενημερώνεται σχεδόν μόνος του.
Όταν μπορείτε να έχετε προβλήματα; Μόνο αν δεν το hardware υποστηρίζεται πλήρως, αλλά δεν είναι η υπαιτιότητα του ubuntu ...
Δεν έχω ιδέα τι θέλετε "περισσότερο", υπό την έννοια ότι εάν υπάρχουν linux προγράμματα οδήγησης για όλες τις υπάρχουσες συσκευές, θα κέρδιζε ήδη με αγωνία.
29 Μαρτίου του 2008 στις 16:27Γιατί όταν το υλικό υποστηρίζεται, σε 2 όλα δουλεύουν κλικ και πραγματικά δεν θα πρέπει να κάνει H. και δεν θα πρέπει καν ανησυχείτε για τους ιούς και τα χάλια όπως ούτε αποσυμπιέζεται ενημερώσεις, ούτε πρέπει να πληρώσουν για την αγορά λογισμικού άδεια.
Η untete θα πρέπει να κάνουμε μόνο αυτό που είναι σωστό να κάνουμε: Χρησιμοποιήστε το PC σας για δωρεάν πλήρες δυναμικό τους.
Γεια σε όλους.
Αλλά τι εννοείτε με χρηστικότητας; Δεν με αντιπαραθέσεις, αλλά βλέπω το πλεονέκτημα του να στραφούν σε Linux ήταν να βρεθεί ένα μέτωπο ξέρει πιο εύχρηστα!
Προσπαθώ να εξηγήσω. Έχω εγκαταστήσει το ubuntu στον υπολογιστή μαμά μου. Παίρνετε να πετάξει μέσα από το μενού όλα τα προγράμματα που εξυπηρετούν και να γνωρίζει και να μπορεί να κάνει ό, τι θέλει. (Το πολύ, αλλά θα κάνει λίγο με οποιοδήποτε os)
30 Μαρτίου 2008 στις 11:38Τα πλεονεκτήματα; πολλοί, winxp π.χ. αν κοιτάξετε ανίδεο, έχει μια πολύ διαισθητικό μενού, αν δεν ξέρετε ποια προγράμματα δεν μπορούν να κατανοήσουν ένα H. gnome όχι.
Αυτό για μένα είναι η χρηστικότητα
Λοιπόν ... προσωπικά δεν νομίζω ότι το distro Ubuntu ως "προς τα εμπρός" σε σχέση με άλλους στο στόχο της που είναι κατάλληλοι για τις μάζες.
Δεν είμαι σε υπολογιστή, κάνει τα πάντα στη ζωή, και για αρκετά χρόνια με ικανοποίηση τη χρήση Mandriva (λίγες μόνο πρόβλημα συμβατότητας του υλικού σταδιακά εξαφανίστηκε με τη νέα έκδοση). αυτομάτως, πολλά γραφικά περιβάλλοντα και την mega-κέντρο-του-ελέγχου από την οποία όλοι μας, θεωρώντας ότι για να χρησιμοποιήσετε ένα κέλυφος Viane μου στο στομάχι
Προσπάθησα από περιέργεια, τα πάρκα και πολλά να πω είναι καλύτερη μια Kubuntu 7.10 (εγώ προτιμώ το KDE).
Πήγα να επιτύχουν πολλά ενοχλητικά problemini τη διάρκεια της εγκατάστασης, αλλά σοβαρή τίποτα: γνωστά bugs και λύσεις που έχουν ήδη στο wiki. Μόνο μετά την πρώτη εκκίνηση ... έκπληξη! Έχω / home ξεχωριστό τμήμα, το οποίο θεωρώ πολύ βολικό να αποφευχθεί Αντικατάσταση μπαταριών σε όλες τις ρυθμίσεις κάθε φορά facciouna DE νέα εγκατάσταση "καθαρή", και το Ubuntu απλά μετά το login δεν θα καταδέχομαι να το διαβάσετε 8 (. I accallappiato ένα φίλο του υπολογιστή που παίζει περίπου μισή ώρα με το κέλυφος και τελικά εγκαταστάθηκαν. Βέβαια, περίμενα την αυτόματη αναγνώριση, όπως έκανα πάντα με το Mandriva ... εντάξει! πήγα μπροστά και άρχισε να εγκαταστήσετε ένα κομμάτι 'αρχάς, ότι ιδιόκτητη ουσία που είναι ... αλλά συναπτική έχει συνετρίβη στη μέση, και ήταν εκεί περισσότερο για την εγκατάσταση άλλων πακέτων, ακόμη και μετά την επανεκκίνηση του συστήματος.
Αποτέλεσμα: έριξα στην πετσέτα και, μετά από μόλις μια ώρα, είχα όμορφο νέο Mandriva μου διαμορφωθεί και επικαιροποιηθεί, και ήμουν πίσω στην παραγωγή.
Τώρα: Είχα μια "lunuxaro" doc βρήκα σίγουρα ο ιδανικός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το Ubuntu πάρα πολύ, αλλά ... είμαι ένα απλό "μέσο χρήστη") ενδιαφέρονται για το Linux.
Δεν θέλω να πω "Ubuntu είναι χάλια", ούτε "Ubuntu είναι η καλύτερη." Απλά "Ubuntu είναι ένα από τα πολλά" distro με στόχο τη θέσει ακροατήριο εμπειρογνωμόνων όχι, η μόνη επιλογή. Προτιμώ Mandriva. SuSE κάποιος άλλος. Άλλα Ubuntu ...
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ένα πιο απόλυτη σχέση με άλλα φτερά!
γεια σου γεια σου
30 Μαρτίου 2008 14:43@ Prowler
να μην είναι ένας υπολογιστής είστε αρκετά έξυπνη, ώστε να επιλέξει να λάβει μια ξεχωριστή κατάτμηση home, αλλά δεν αρκεί να ξέρει ότι οι διάφορες διανομές μπορεί να διαχειριστεί την κατάτμηση / home διαφορετικά. Αν έχετε προβλήματα, εάν η νέα διανομή που εγκαθιστά με παλιότερο λογισμικό. Και αυτά δεν είναι τα προβλήματα στο Ubuntu.
Πραγματικά δεν είστε απλός χρήστης, αλλά ένα geek στη μεταμφίεση.
31ης Μαρτίου 2008 στις 8:55Γνωρίζω ότι πολλοί θα διαφωνήσουν με αυτό που γράφω, αλλά ήθελα να σας πω τη γνώμη μου, έτσι κι αλλιώς.
31ης Μαρτίου 2008 στις 9:12Εργασία σε μια πολυεθνική εταιρεία και από το 1999 συνεργάζεται με το Linux στο server? Μιλάμε για εγκατάσταση σε διακομιστές υψηλών τέλος (ως επί το πλείστον HP ProLiant) διαμορφώνεται ως webserver ή dbserver (που εξυπηρετούν χιλιάδες χρήστες και δεκάδες) και πιθανόν να σχετίζονται με την αποθήκευση τύπου HP EVA 6000. Έχω χρησιμοποιήσει πάντα RedHat (για την οποία είμαι πιστοποιηθεί RH300) επειδή ξέρω, είμαι καλά και να προσφέρει τις επιχειρήσεις πιστοποίησης. Δεν έχει τίποτα να πει ... σίγουρα πιο δύσκολο να ρυθμίσετε ένα διακομιστή των Windows, αλλά εξαιρετικά αξιόπιστο.
Έτσι νομίζω ότι (αν και με ταπεινότητα) για να έχουν καλή γνώση της linux να είναι παθιασμένοι υποστηρικτής (Ι συμβάλει και να βοηθήσει με δωρεές σε διάφορα προϊόντα που χρησιμοποιούν). Αυτό με ώθησε αρκετές φορές για να δοκιμάσετε διάφορες διανομές να εγκαταλείψουν τα Windows, αλλά νομίζω ότι είμαστε ακόμα μακριά από έτοιμα για τις μάζες (και πρέπει να πω ότι ακόμα και έχω βρεθεί πολλές φορές μεγάλη δυσκολία). Μιλώντας ήρεμα και αγνοώντας την αχαλίνωτη πάθος που κάποιος μπορεί να έχει (για να μην αναφέρουμε τον φανατισμό), κατά τη γνώμη μου, το πραγματικό πρόβλημα είναι ο κατακερματισμός. Δεν είναι τόσο μπλέκοντας ότι έχουμε αποφασίσει ποια distro που το καθένα έχει τη δική του διοίκηση εργαλεία, τα αρχεία ρυθμίσεών τους, boot κλπ. το σύστημά σας ...
Σίγουρα η ελευθερία επιλογής είναι σημαντική και σίγουρα χρήσιμες, αλλά έως ότου όλα τα distros δεν θα έχει έναν πυρήνα διαχείρισης της "πολιτικής (βλ. LSB freedesktop κτλ ...) είναι σχεδόν καμία δυνατότητα να κατακτήσει την μαζική αγορά.
Εξηγούμαι: αν έχετε δημιουργήσει μια κοινή πλατφόρμα που θα συγκεντρώνει τα καλύτερα εργαλεία που διαθέτει, αφήνοντας ελεύθερο να προσθέσετε τα εργαλεία, προσαρμογή, και τα επίπεδα εξυπηρέτησης δεν χάνουν την ευελιξία και την ελευθερία επιλογής που έχει χαρακτηρίσει πάντα την ανοικτή πηγή κόσμο. Απλά παρέχει την ευκαιρία για αρχάριους για να αναπτύξουν μια κοινή βάση για όλες τις διανομές. Onguno ακολουθεί αντί το δικό της δρόμο και η Microsoft το γνωρίζει πολύ καλά για μένα ... ακόμη και από ότι ο κατακερματισμός είναι πραγματικά το μόνο πράγμα που θα συνεχίσει να κερδίζει σε στυλ «διαίρει και βασίλευε».
Αυτό που λέω μπορεί να αρέσει ή όχι, αλλά το πιστεύω. Είμαι πιστοποιημένο RedHat αλλά αν έβαλα τα χέρια μου σε Suse μπορώ μετά βίας να κινηθεί. Αντ 'αυτού και αν είναι πιστοποιημένη ως Microsoft πιστοποιημένους "παράθυρα" ... περιόδου.
Έτσι, οι δυνατότητες υπάρχουν, αλλά μέχρι να μπορούμε να πούμε ότι είναι "linux πιστοποίηση" και όχι ubuntu ή redhat ή suse κτλ ... Θα συνεχίσουμε να λέμε "αυτό είναι το έτος του linux" πράγμα τώρα λέγεται από πολλούς χρόνια, αλλά που ποτέ δεν υλοποιήθηκε.
Ελπίζω να είναι σε θέση να trasmattere το μήνυμα που ελπίζω να καταλαβαίνετε δεν εκφράζεται από έναν υπολογιστή με Windows (τίποτα όμως!), Όμως, από ένα άτομο που αγαπάει το Linux και πραγματικά θα ήθελα να δω να μεγαλώνουν.
Γεια σε όλους
@ Mic
Νομίζω ότι το Ubuntu διανομή πιο εύχρηστο για όλους.
Για να είμαστε δίκαιοι δεν ξέρω όλα τα πάνω από 200 διανομές, οι οποίες είναι σε θέση να Γ αναφέρει με βεβαιότητα ότι είναι.
Ελπίζω, επίσης, διαδεδομένη άποψη, που με κάνει να υποψιάζεται ότι μάλλον δεν κάνει λάθος.
@ Mic & Klaudio
31ης Μαρτίου 2008 στις 11:01Χρηστικότητα μπορούν «να αξιολογηθεί δίκαια και αντικειμενικά από την άποψη των βασικών αρχών που είναι συνήθως αναγνωρίζεται ως έγκυρο από όσους εμπλέκονται στο θέμα αυτό.
Πιστεύω ότι η δυνατότητα χρήσης των διασυνδέσεων θα είναι η πραγματική πρόκληση η οποία θα μετράται σε πολλά προϊόντα στο μέλλον.
Κάθε προϊόν που είναι σήμερα επιβαρύνονται με καθήκοντα που εκτελούνται λιγότερο ή περισσότερο σωστά.
Η επιτυχία θα είναι όλο και περισσότερο καθορίζεται από το πόσο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες αυτές.
Linux, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι σε μεγάλο βαθμό παρακωλύεται από «φτωχή» χρηστικότητα.
E Vista, οτιδήποτε και αν λένε, αποτελεί ένα βήμα προς την κατεύθυνση στην οποία το Linux ήταν αντικειμενικά πλεονεκτήματα (ιδίως ασφάλειας) και αυξάνεται ακόμη περισσότερο το χάσμα, αντί της χρηστικότητας, με XP ήδη, παρατηρήθηκε αισθητή πλεονέκτημα για τα Windows.
Linux (θέλουν να γενικεύσουν) είναι συμπαγές και αρκετά ασφαλής. Γιατί να μην επικεντρωθεί στη βελτίωση των πτυχών που εμποδίζουν την εξάπλωση;
Απλά επειδή το «πρόβλημα χρηστικότητα" είναι ελάχιστα αναγνωρισμένες και ευρέως υποτιμούνται, απλά κοιτάξτε γύρω για να δει ότι είναι λάθος, ακόμη και εντός της κοινότητας του Linux, σχολές σκέψης αντιτάσσεται σε κάθε είδους «άνοιγμα all'utonto" του Linux.
@ Mark
31ης Μαρτίου 2008 στις 11:29Δεδομένου ότι στις πλατφόρμες server, χρηστικότητα είναι λιγότερο σημαντική από υπολογιστές για τις "μάζες", μπορώ να πω ότι συμφωνώ μαζί σας.
Αν έχω παρερμηνεύσει τη σκέψη σας, αυτό που τίθεται είναι η έλλειψη συντονισμού των οποίων μίλησα πρόσφατα στο blog μου ( http://www.folblog.it/index.php/perche-linux-non-decolla/ ), γεγονός που οδηγεί αφενός στον κατακερματισμό των αρμοδιοτήτων σε χίλια ρυάκια σχεδόν ασαφή, και, δεύτερον, η αδυναμία να διαχειριστεί πολύπλοκα έργα, όταν ένα τέτοιο μεγάλο ποσό για την ανάπτυξη θα μπορούσε να πειραματιστούν με μεγάλη επιτυχία.
Συμβαίνει ώστε η καινοτομία, αλλά πολύ λίγες εξαιρέσεις, που γίνεται αλλού.
Ένα παράδειγμα: Surface, το περιβάλλον εργασίας multitouch από τη Microsoft ότι θα δει το φως σύντομα και ότι, κατά τη γνώμη μου μικρή, θα σηματοδοτήσει μια επανάσταση.
Αυτεπαγωγής
Θα έλεγα ότι καταλαβαίνετε ακριβώς τι θέλατε να πείτε. Αν θα μπορούσε να μειώσει μάταιη προσπάθεια (χιλιάδες προγραμματιστές σε όλο τον κόσμο), σε έργα που δεν θα ολοκληρωθεί για διάφορους λόγους και για να δημιουργήσει μια σειρά από ρυθμιστικά σχέδια στα οποία θα επικεντρώνει τις δυνάμεις και να εγκατασταθεί από προεπιλογή σε όλες τις distro σε linux-desktop μακριά μου. Τότε τίποτα δεν θα απαγορεύουν την geeks για στρίψιμο τα πάντα για να σας ικανοποίηση, αλλά και τον αμύητο θα έχουν μια κοινή βάση, ένα είδος προ-ρυθμισμένες παράθυρα, αλλά η διαφορά μπορεί να προσαρμοστεί στα υψηλότερα επίπεδα από το ποιος είναι ικανός και ποιος έχει την επιθυμία .
Έτσι μπράβο. Ελευθερία επιλογής, όπως πάντα, αλλά με ένα "πυρήνα" κοινά και μπορούν να αποτελέσουν τη βάση την καλή γνώση ανεξάρτητα από τη διανομή.
Βλέπω ότι υπάρχει μια προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση αλλά πιστεύω ότι δεν μπορείς να τους κάνω όλους να συμφωνήσουν. Ελπίζουμε ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές (Ubuntu, RedHat, Mandriva, SUSE κλπ ...), καταλαβαίνετε αυτό στο όνομα της καλής ... της κοινότητας του Linux.
Σας ευχαριστώ που μου δίνετε την ευκαιρία να εκφράσουν
31ης Μαρτίου 2008 στις 11:50Γεια σας
Εν τω μεταξύ, ευχαριστώ όλους για τις ενδιαφέρουσες και εποικοδομητικές παρατηρήσεις. Μου αρέσει όταν η συνομιλία αναπτύσσεται.
Mark Henry και: συμφωνώ με τη σκέψη σας. Πιστεύω ότι το GNU / Linux, μας προσφέρει την ελευθερία να αλλάξει, να εκφραζόμαστε και να κάνουν αυτό που θέλουμε. Αυτό οδήγησε στην εμφάνιση πολλών διανομών, πολλές από τις οποίες σχεδόν συμπίπτουν με τους άλλους. Ορισμένοι, permettetemelo εντελώς περιττές.
) Σε περίπτωση που οι προγραμματιστές που εργάζονται σε διαφορετικά πράγματα όλοι μαζί. Φυσικά, εν μέρει, και «ήδη», οπότε «το Ubuntu, επειδή« χωρίς το Debian δεν θα είναι πολλά, αλλά υπάρχουν βασικές διαφορές που σπαταλά την ενέργεια.
Παρά το γεγονός ότι ουσιαστικά σε αντίθεση με την "πιστοποίηση", ιδίως στους τομείς της επιστήμης, εγώ συμφωνώ με όσα λέει ο Mark: αν και μια κοινή καρδιά, οι διανομές που λαμβάνουν πολύ διαφορετικές οδούς για να επιτύχουν τον ίδιο σκοπό. Το αποτέλεσμα είναι συχνά «μια τεράστια σπατάλη ενέργειας και πόρων. Θέλω να πυροβολήσουν μεγάλο: Debian και το Ubuntu είναι πολύ κοντά και όμως πολύ μακριά. Σκεφτείτε για ένα έργο Debuntu »(όχι, Ubuian ακούγεται άσχημα
Παραθέτω "Compiz" ξεκίνησε ως ένα ενιαίο έργο, τότε, λόγω ορισμένων διαφωνιών μεταξύ των διαφόρων προγραμματιστών, ορισμένοι αποφάσισαν να μετακομίσουν στην ίδρυση "Beryl". Μέχρι την ημέρα της επανένωσης, ούτε έχει πραγματικά "σπάσει".
Το πρόβλημα, όμως, και «πολύ πιο ευρεία και πολύ θυμίζει ιταλική πολιτική: οι επικεφαλής των όποιος προτιμά να είναι συναδέλφους σε άλλες δύο χιλιάδες.
31ης Μαρτίου 2008 στις 12:06Ακριβής
Είναι ακριβώς όπως στην ιταλική πολιτική. Δεδομένου ότι δεν κάνουν ένα πολιτικό σχόλιο, χρησιμοποιήστε την πολιτική ως μόνη ομοιότητα:
παρόλο που επίσημα δεν υπάρχει «δημοκρατία» στην αναρχία βασιλεύει η πρακτική του αγώνα πρακτική όπου ο καθένας θέλει μόνο ένα μέρος για να διεκδικήσει τίποτα. Υπάρχουν πράγματα να κάνουμε ότι δεν είναι ούτε δεξιά ούτε αριστερά, και ότι θα πρέπει να γίνεται μόνο και μόνο επειδή έχετε να κάνετε για το κοινό καλό. Στη συνέχεια, το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη πολλές ιδέες (προτείνεται από τα μικρότερα κόμματα ή ατομικές) είναι σίγουρα ένα καλό πράγμα. Πλουραλισμός είναι πάντα καλό.
Θα πρέπει να είναι το ίδιο πράγμα σε κοινότητες λογισμικού ανοικτής πηγής: τον καθορισμό μιας κοινής (και επαναλαμβάνω προσπάθειες, δεδομένου ότι υπάρχουν ήδη freedesktop ή LSB), αλλά σεβαστές από όλους (κυρίως από τους σημαντικότερους προμηθευτές), με στόχο τη δημιουργία μιας σειράς κοινών εφαρμογών και εγκατασταθεί προεπιλογή σε κάθε distro. Ο χρήστης πρέπει να έχει την εντύπωση ότι στην ίδια θέση όπως και με τα παράθυρα. Στη συνέχεια, αν ένας χρήστης θέλει να εγκαταστήσει ένα από τα μυριάδες άλλες εφαρμογές ή εάν είναι αδύνατη στην πειρατεία config αρχεία ή εάν θέλετε να γράψετε το δικό τους λογισμικό (όπως μικρότερο ....) κόμματα είναι ελεύθερα να το πράξουν.
Αρκεί να πω ότι ακόμη δεν υπάρχει καθολικό σύστημα (που υιοθετήθηκε από όλα τα distros μέσος όρος) για να εγκαταστήσετε τα πακέτα, wow! μετά από χρόνια και χρόνια, δεν είναι τώρα;
Εξετάζουμε επίσης να * BSD κοινότητα είναι λιγότερο κατακερματισμένα, και αν κάποιος θέλει να εγκατασταθεί, για παράδειγμα pcbsd του FreeBSD είναι 100% ότι μόνο ένα γραφικό εργαλείο διαμόρφωσης και κάποια (έστω και αν η μορφή πακέτου είναι διαφορετικό ...). Ομοίως για τις άλλες γεύσεις του BSD.
Αντ 'αυτού linux δεν είναι το linux μόνο για να κάνουν ένα λογοπαίγνιο.
Θα έλεγα ότι το σημείο ήταν απόλυτα επικεντρωμένη και ίσως πολλοί οπαδοί (με την οποία έχω, δυστυχώς έπρεπε να κάνουμε), εφόσον συνειδητοποιούν.
Αναρωτιέμαι γιατί η Torvald θα έλεγε σίγουρα δεν ξεκινήσει οποιαδήποτε προσφυγή για το σκοπό αυτό.
Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε.
Γεια σας
31ης Μαρτίου 2008 στις 13:31Ubuntu είναι χάλια.
Ubuntu αηδιάζων με 7:04
Ubuntu είναι χάλια ακόμη με 8
Γιατί το Ubuntu συνεχίζει να κάνει πολύ περισσότερα τόσο αηδιαστικό;
Captain Miki
2 Νοεμβρίου 2008 στις 17:50De gustibus μη est disputandum
2 Νοεμβρίου 2008 20:25Μιλάμε για δύο χρηστικότητα του ubuntu αλλά αν δεν μπορούν καν να την descktop πώς θα αυξήσουν την χρηστικότητα του OS;
Είναι σαν να λέμε ότι υπάρχει ένα όμορφο μονοπάτι ποδήλατο, και αν και μερικοί υπάρχει ένα τείχος που impdeisce πρόσβαση.
Έχω ένα μήνα να θέσει μια κάρτα βίντεο δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο nvidia 6100. Ubuntu 8,04 και δεν αναγνωρίζει καν οθόνη μου. Ένας χρήστης που προέρχονται από τα παράθυρα γραμμής εντολών πρέπει να αποτελέσει το xorg.conf;
Όταν τελείωσα τρόπος για να ρυθμίσετε την κάρτα βίντεο που έχω πήρε μια Radeon 2400. Φυσικά μαύρη οθόνη, τόσο με ανοιχτό οδηγούς που μαζί με τους αξιωματικούς. Πάλι έχω να ξανακάνει τα πάντα από το μηδέν;
Ok δοκιμάστε το 8.10 -> τίποτα δεν αλλάζει. Αναγνωρίζω το πληκτρολόγιο και το ποντίκι θα έπρεπε ήδη να είμαστε ευτυχισμένοι.
Και ότι μιλάτε για τη χρηστικότητα του ubuntu ότι η μητέρα σας να βρείτε τα πάντα εύκολα. Ξέρετε ρυθμίσετε xorg.conf;
δεν χάνει τον διαχειριστή του δικτύου. Αν έβαλα το στατικό ip μαρμελάδες. Δεν σχόλιο. Ok πάω για να κατεβάσετε από το αποθετήριο WICD. Ωχ όχι, δεν σε WICD αποθήκη, θα πρέπει να το προσθέσετε στη λίστα ...
Για να έχετε όλα τα πράγματα φαίνονται εύκολα, αλλά σε αυτούς που προέρχονται από τα παράθυρα αυτά τα προβλήματα φαίνονται ανυπέρβλητα.
Εάν αυτή είναι η χρηστικότητα ...
1 Δεκεμβρίου 2008 στις 20:15Εεε ... και εγώ θα πρέπει να εμπιστευτώ κάποιον που γράφει "descktop" ... όμως ήμουν winzozz χρήστη για πολλά χρόνια και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι υπήρχαν δύο φορές τόσο πολλά προβλήματα.
- Της επιτροπής IStuprato!
24 Μαρτίου 2009 στις 17:16Αλλά αν εσείς πάντα εσείς και Nerdoni σας Bubuntu Pinguinoide του achifo κυνήγι πριν και δεν καταλάβατε, αλλά όταν έχεις ακόμα την κολοκύθα κάτω από τα πόδια σας;
Fetendoidi πιγκουΐνους!
Και αυτό distro ειδήσεων που χρησιμοποιείτε .. θα καταλήξει στην τουαλέτα σαν τα άλλα, όλα ψεύτικα ΑΑ και Μαλφάττι, πάλι χωρίς οδηγούς και χωρίς το "κανονικό πράγματα" ότι μια πραγματική λειτουργικό σύστημα πρέπει να!
Το μόνο που κακότεχνη και paraculetti όχι εναλλακτικές λύσεις.
17 Απρίλη, 2009 στις 1:23Claudio: παρατήρηση πολύ ενδιαφέρον, γραμμένο σε μια γλώσσα άψογη επικαλούμενη τεχνικούς λόγους, πραγματικά κατάλληλο και συνεπές.
18 του Απρίλη 2009 στις 10:06Δεδομένου ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να έχει τη γνώμη ότι προτιμά να μην σχολιάσει λεκέ.
Ω, τι ωραία μνήμη μου το Ubuntu.
Είχα πειστεί ένας αγαπητός φίλος να τον φορτώσει με την αφαίρεση από τα παράθυρα, τότε όλα τράκαρε και ο υπολογιστής μου που δεν καλλιεργείται πλέον.
Έτσι σκέφτηκα γιατί να μην το τηλέφωνο να Ρομπέρτο και κάνω βοηθήσει να τραβήξει αυτό το crap στα ανοικτά του Ubuntu;
Λέγεται και γίνεται, Roby μου με έχει βοηθήσει να επαναφέρετε το παλιό Win μου, du κουρέλια και κάναμε μια πραγματικά υπέροχη βραδιά.
Με το Ubuntu, πώς το πρόγραμμα χάλια, αλλά εσείς με βοήθησε να περάσετε ένα όμορφο βράδυ με τον Ρομπέρτο.
cciaaoo όλα
Giorgia
4 του Αυγούστου 2009 14:38Γεωργία: Λοιπόν, κάτι που «εξυπηρετούνται, έτσι;
17 Αύγ 2009 21:59@ IStupratoTutti:
μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έγκυρα τα επιχειρήματά σας. Αν έχω διαβάσει αυτό που έγραψα, θα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το PC το μασάτε και μόλις το δοκίμασα με το ubuntu. Δεν είμαι πραγματικά ένα άτομο που δεν μπορούν να γράψουν επιφάνεια εργασίας ... αλλά αν έτρεξε μια γραπτή επιστολή είναι η ουσία του θέματος γρήγορα κατανοήσουν ότι δεν υπάρχει σημείο αντιδικώ μαζί σας.
Το Ubuntu έχει πολλά πλεονεκτήματα, δεν αμφιβάλλω, αλλά να είναι αντικειμενική και να παραδεχθούμε ότι εξακολουθεί να έχει κάποια προβλήματα.
γειά σου
31 Οκτωβρίου 2009 στις 15:37