Microsoft modlić tak, aby nie "zabić XP? Ale jesteśmy szalone?
Chciałem napisać ten post już "kilka miesięcy, ale zawsze przełożony, prawdopodobnie myśląc, że widziałem, co z punktu widzenia błędne. Myślałem, że miał wizję za dużo, może nie całkiem uchwycenie prawdziwego ducha tego, co czytam. Dzisiaj postanowiłem napisać. Dość tego!
Miesięcy czytam zbierania podpisów, petycje, wnioski formalne, łzy, rozpacz. Cel? Beg więc, że "Microsoft nie przestał sprzedawać i wspierać stary, ale niezawodny Windows XP.
Czy żartujesz? Microsoft nie jest "charytatywnej firmy, która dostarcza nam łaskawie z systemów operacyjnych. Ich produkcji i sprzedaży, a jak historia uczy nas, nawet w bardzo agresywny. Użytkownicy tworzą rynku i tych, którzy wybierają i dokonać zmian, a nie firmy. To my, którzy płacą, i ich wykorzystania funduszu wynagrodzeń. I płakać na kolanach Affiche "nam coś sprzedać?
Jeżeli produkt, który wchodzi teraz jak my, spróbować innego. Alternatywy: GNU / Linux lub MacOS są głównym i teraz bardzo przystępne dla każdego. , Ponieważ "mamy prosić Microsoft? XP "systemu operacyjnego stara, stara konstrukcja i zdecydowała się zakończyć. Punkt. Nie jesteśmy szczęśliwi? Wybierz inny.
W naszym społeczeństwie, "teraz jesteśmy przyzwyczajeni do traktowane jak kurczaki porwać. Jeśli mi się nie podoba nowy Punto Panie Elkann nie będzie prosić, aby zadzwonić do 127, ale badania w etapie produkcji do innej marki i innego modelu. Dlaczego ", ale wielu użytkowników nadal mieć ten ślepy zachwyt panów z MS?
I nigdy nie zrozumiał. Myślę, że powinniśmy zawsze są obiektywne i bezstronne we wszystkim. I otwarcie krytykować negatywne aspekty, co lubię i docenić pozytywne aspekty tego, co publiczne "nie lubią. Dlaczego powinny podpisać petycję, aby zapisać stary system operacyjny i kosztowne i rozpaczy, kiedy Pan Ballmer powiedział publicznie, z odrobiną sadyzmu w jego głosie, że ich plany przewidują stopniowe demontażu?
Panowie, proszę: być realistyczne. XP jest umierający i że nadszedł czas, aby rozejrzeć. Nie jak Vista? Istnieją różne Unix. Nie lubisz GNU / Linux, MacOS, Solaris, etc? Dostać nowego systemu operacyjnego. Ale proszę nie róbcie sobie śmieszne.
Powiedz wszystkim bezpośrednie otwarcie petycji zwrócić się do ponownego uruchomienia produkcji Fiat 125 : Mój dziadek miał 1971 / 94 (rok poszedł "zniszczony w wypadku, niestety) i tak" wiarygodne ! Innych niż te nowoczesne wozy!
Koneser ...

Udziałów w całości wszystko, co powiedział! Jeżeli petycja wychodzi z oznaczeniem 125 I 10 razy!
6 czerwca 2008 10:42Całkowicie zgadzam się, rzeczywiście, również dodać, że oprócz klęczeć powstrzymało ich, może to być czas, aby uświadomić tym panom, że nadszedł czas, że przejmują odpowiedzialność: fakt, najbardziej absurdalne rzeczy cała sprawa jest to, że motywy tych, którzy określają jako oczywistych błędów technicznych / koncepcyjnych, absurd i decyzji marketingowych, ciągle uzasadnione dając mu do tych, którzy korzystają z produktu, a nie, która projektuje, produkuje i dostarcza rynku.
6 czerwca 2008 przy 1044Być może, ale nie biorą pod uwagę osób, które już Xp i że, chcąc pozostać w Microsoft, Vista ma jedyną alternatywą.
6 czerwca 2008 przy 1146Przełączyć się na inny OS, niezależnie od faktu, że nie jest tak prosty, w niektórych przypadkach może być nawet niemożliwe, pomyśl o tych, którzy pracują z programami, które działają tylko na WIN.
Podobało mi się ten post, tak aby linker w moim blogu ... Jesteś wielki!
6 czerwca 2008 o godzinie 11:55[...] Kliknij tutaj, aby przeczytać oryginalną [...]
6 czerwca 2008 na 24:02Spójrz na moim blogu. Jeśli nie zgadzasz się przyjąć go natychmiast ...
6 czerwca 2008 at 12:04Daniel
Poleć wszystko powiedziałeś! i doceniam sposób, w jaki mówi! Gratulacje!
6 czerwca 2008 przy 1206ten jest nowy: petycja przetrwać XP?
stale sprawach podejmowania gorzej: jeśli kupisz Vista Ultimate, a być może jedną z najbardziej kosztownych licencji (ale dlatego, że musimy pożyczać płacić za coś wtedy? prawo ....) Masz możliwość downgrade do XP fantastyczny samochód !!!!!! i zapłacić ponad stare prawo jazdy XP!
Powinno nas zastanowić w jaki sposób rzeczy są obsługiwane, gdy jesteś w obecności monopolu ... ..
Ostatnia uwaga: Chciałbym podziękować M $, że dzięki jego sprytny ruch z Vista doprowadził do wszystkich użytkowników końcowych kupić nowy CPU i RAM po okazyjnych cenach producentów, którzy się pomostem podziękowania dla wszystkich tych firm, które pozostały incaprettate i musiałem kupić nowe komputery do uruchamiania Vista.
że nawet na chwilę, że spółka posiada specjalne oprogramowanie, które działa tylko na win: jeśli 100 osób, które mają własnego komputera, kosztuje mniej płacić programista przepisać program w linux + gratiz wszystkie pozwolenia, licencje, które płacą 100 M $ + programista!
Dosyć! Przepraszam za wybuch.
6 czerwca 2008 at 12:14W zasadzie to, co mówisz jest prawdziwe, ale są pewne zastrzeżenia.
6 czerwca 2008 at 12:17W autombilistico przykład: nie podoba mi się punkt, a już wydał miliony na zakup wyposażenia do użytku tylko z 127, I klęcząc Fiat nadal zwolennikiem 127.
jeśli kupiłem pakietów oprogramowania i sprzętu w systemie Linux lub OSX widok tego, co nie działa (lista jest długa).
linux i osx nie zawsze są najlepszym rozwiązaniem. Istnieje wiele obszarów, w których secialistici linux i osx nie są wykorzystywane. Dbam o projekt architektoniczny. tego rodzaju oprogramowania dla systemu Linux nie istnieje, ale nie ma sterowników do mojego plotera OSX (z uwagi na znaczne koszty) istnieje wiele zastosowań indispebili w mojej pracy, że szacuje się, rabatów i są używane w systemie Windows.
i nie mów do dualboot lub vistualizzazione ...
Dziękuję wszystkim za komentarze!
Daniel: Widziałem na swoim blogu, zostaw nas wszystkich!

6 czerwca 2008 na 24:26Dla Jamba: Zgadzam się. Problem jest nadal poważny brak * * rozwiązań alternatywnych, które mogą całkowicie zastąpić Windows.
Ten ruch powinien dać producentów alarm (sprzęt i oprogramowanie) i wreszcie zrozumieć, że czas, aby punkt na inne platformy.
Dla blax: Zgadzam się: nie teraz laptopy z 4 GB pamięci RAM do mniej niż 600 euro i jest to spowodowane nienasycony głód Vista. Producenci sprzętu do obniżenia cen i zwiększenia wydajności, korzystania z wszystkich tych, którzy nie korzystają z Vista!
[...] W niestosowanie poczucie wspólnego wykorzystywania oprogramowania: Jeśli nie podoba mi się pana Elkann nowe Punto nie będzie prosić, aby połączyć się w produkcji ... [...]
6 czerwca 2008 na 24:40artykuł Cute
i udziałów w całości.
Niestety, i to z winy firmy Microsoft, wielu użytkowników kojarzy == komputerze z systemem Windows. Kilka sobie sprawę, że można używać komputera z systemami operacyjnymi innymi niż Windows. I tu się tych petycji absurdalne, a wiele groszy dla Microsoft.
W każdym razie gratulacje dla tego artykułu
6 czerwca 2008 at 12:50Jestem po prostu, że zgadzamy się na kilka punktów, inne mniej. Fakt, że próby w każdy możliwy sposób do opuszczenia XP w jego miejsce na rynku z tej prostej przyczyny, że nie każdy jest gotowy do skoku w systemach operacyjnych, nawet w tym samym domu M $. Plus I przy tej okazji powiedzieć, że jest głupi i śmieszny, jak pan powiedział, restistenza przeciwstawiać tym wszystkim w odniesieniu do produktu bardzo stara, Vista jest w porządku wobec wszystkiego, co powiedział. Używam, inni go używać bez większych problemów, po prostu nie chcą całkowicie galaretki gotowe nawet wygrać i zająć dużo bzdura, że wiele nie zależy na wszystkich i można zauważyć, że system uczy się i zarządza dobrze. wydajności, i oh, sorry ... na początku jest plaga, że ma wszystko, ale co jeszcze można uznać za więcej niż dopuszczalne, mam mały i przenośnych urządzeń z niektórych nie tak wolno. W każdym razie jest bardzo ważne przestrajający niż jak mówisz GNU / Linux, Mac ... ale staram się zrozumieć ... nie każdy jest gotowy do skoku w próżnię, aby rozpocząć, aby dowiedzieć się, daj nam przestać być przekonany, że przeciwnie ludzie są znudzeni i niechętnie przenieść do innego osioł, a nawet radykalnych zmian, nie są dla każdego ...
z tego powitania.
razor46ultra: Debian użytkownika na chwilę
6 czerwca 2008 na 13:03razor64ultra nie tylko kwestia uczenia się. pracujących w prostych, często nie muszą wiedzieć, jak korzystać z systemu operacyjnego, po prostu wiedzieć, jak korzystać z każdej aplikacji. Dużym problemem jest dostępność ich zastosowań. w biurze nie korzysta tylko z edytora tekstu!
6 czerwca 2008 na 13:52W pełni zgadzam się z tobą
6 czerwca 2008 na 14:08To śmieszne potrzebę modlitwy, ponieważ w dalszym ciągu "sprzedać" coś.
"[..] Zgadzam się. Problem jest nadal poważny brak * * rozwiązań alternatywnych, które mogą całkowicie zastąpić Windows. "
I tak masz własny zniszczone po
6 czerwca 2008 na 14:22I stożek jesteś w porządku, ale muszę powiedzieć, że alternatywne rozwiązania nie są w chwili obecnej posiadają najlepsze, ponieważ nawet jeśli mam już PC, na pewno go sprzedać, aby uzyskać Mac, Linux'm co wielkie postępy, ale muszę powiedzieć, że nie jest idealne rozwiązanie istnieje. Ubuntu jest doskonałym dystrybucji, ale to nie przyciągnie na jego wygląd i różnych wystarczy, by przyjazny dla użytkownika (jak Windows) zrobić kilka edycji. Ponadto użytkownik, który familiatità wspólnego z systemu operacyjnego trudno zmienić wszystko, w tym programów używanych. Ale muszę powiedzieć, że jest to moment do dokonania wyboru świadomie i wziąć pod uwagę, że Windows Vista po prostu nie może odejść, i muszę powiedzieć, że używam teraz!
6 czerwca 2008 na 15:32Na pewno po kilku problemów, że jestem poważnie myśli o przejściu na Ubuntu choć kosztowało mnie wiele godzin hack ....
Mam żal do firmy Microsoft.
6 czerwca 2008 na 20:55Ale petycji jest ładny cios dla firmy, która chce być arogancki jedynym możemy planować przyszłość i myślą, że mogą narzucać niczego za wszelką cenę.
To sposób, aby powiedzieć im, że nie dość bzdura, że nie są tak genialne, aby uznać, wolimy produktu jak WinXP przestarzałe i mamy tyle niepokoju beta testerów płacić za życia.
x Jamba: architektura oprogramowania działającego na Linuksie nie istnieje? Kiedykolwiek google? http://www.arcad.de/ ... a nie "fucked up autorstwa licencji praktykanta i ..." również dość drogie i działa na systemie Linux.
6 czerwca 2008 na 21:46... Cholera ... nie jest "tak" łatwo przejść do innego systemu operacyjnego.
6 czerwca 2008 at 21:56Kto prosi o Windows XP i ", która z reguły skorzystać z komputera do pracy.
Wiele aplikacji w systemie Linux lub Mac nie są dostępne. Na przykład w gminach za pomocą oprogramowania, które działa tylko na Windows (m.in. opracowany przez psy). Dowiedziałem się, że administratorzy będą mieli życie pracowników do korzystania z Linuksa (m.in. dla ich własnego dobra), ale nie oni są właścicielami, ponieważ nie tego czy innego oprogramowania. Mój brat był już "przeszedł na Linuksa czy istnieje program CAD jak AutoCAD w systemie Linux.
Ciekawe dlaczego Microsoft jeszcze nie wyeliminowane XP. Firmy takie jak MS (który jako jedyny cel zysków) nie może sobie pozwolić na dwa systemy operacyjne jednocześnie na rynku desktopów. Użytkownicy Windows powinni uaktualnić wobec Widok perspektywiczny. Jeśli nie byli zadowoleni z Vista, zawsze może zainstalować darmowy Linux dual-boot (Pardus i Ubuntu są dostępne nawet dla "początkujących"). Jeśli są fani "opłata za oprogramowanie" może wybrać MacOS. Mogą to zrobić, ale coś opłakiwać zniknięcie XP.
6 czerwca 2008 na 22:49Jak powiedział, przez wielu innych zastosowań, ponieważ chcą XP lub urządzeń, które nie działają na Vista. Nie jest niesamowite, że ludzie chcą nadal korzystać z tego, co już (a może powstał dostosowanie kosztów). Dzieje się tak nie tylko w miki komputera. Uznając, że praca zajmuję się program napisany w VB6. Do portu nie jest to prosta sprawa (tak, że są firmy, które nadal działają w COBOL) jest, kosztów i czasu, i nie może się opłacać. Jest to aplikacja, której pionowe użytkownika bazy jest ograniczona. Wielu nie może zgodzić się na koszty przejścia do innych technologii. Jeszcze kilka lat temu trudno było znaleźć firmy, które nadal w posiadaniu clunkers z Windows 98, ponieważ stosowanie gówno nie działa na architekturze NT ... i być może firm, które wyprodukowały już nie istnieje, lub nie pochłaniane przez inne osoby, które odstąpiły od rozwoju. To nie jest takie proste.
6 czerwca 2008 at 23:48e2: profesjonalne oprogramowanie CAD dla Linuksa http://www.varicad.de ... mówi właściciel firmy, która produkuje obróbce tytanu aprilia racing "do maksymalnej liczby miejsc po przecinku prowadzi niższa niż AutoCAD, ale cmq więcej niż jest to konieczne, a "wielkie oprogramowania CAD.
Winzozzari i problem ", którzy nie rozumieją, że" nie potrzeba 300 PLN, 300 edycji programów, etc ... ale po prostu dobry program do pracy. Ponadto mentalności całkowicie błędne i za wszelką cenę tego samego programu użyte w systemie Windows, nawet gdy alternatyw są jednakowo ważne. , Podczas gdy problem osób, które są motorem tego wątku zbyt wolne i nie doceniają "dobrego oprogramowania dla systemu Linux, aby nie racząc otworzyć google do sprawdzenia, czy istnieją jakieś programy.
I już "wymienionymi 1 CAD Architecture, 1 CAD, elektroniczny projekt nazwę I (orzeł) i inne, w tym także tworzenia programów CAD maszyn numerycznych kontroli. Photoshop działa bez zarzutu pod Wine / Crossover Office. OpenOffice i "równe jeśli nie większe niż MSOffice z mojego punktu widzenia.
Z mojego doświadczenia pracy potem znalazłem wygodny w użyciu wirtualizacji, aby uruchomić specjalny program dla Windows ... To i nic więcej, tak ", że klient może korzystać wyłącznie Linux używać i wszystko inne.
Z wirtualizacji VirtualBox, które w trybie "giocvando przejrzysty i nieco" z uruchamianiem systemu Windows i ukrywanie paska start, udostępnionego folderu, można "wrażenia użytkownika do korzystania z programu księgowego, jak zwykle został uruchomiony bezpośrednio w systemie Linux.
07 czerwca 2008 na 14:02Dzięki wszystkim za komentarze.
Szczerze mówiąc myślę, że łatwo jest przełączyć na inny OS, dla których, jak wyjaśniono w post, nie głosić do nagłego i bezpośredniego migracji (mając na uwadze, XP i nadal pozostaje około), ale do rozpoczęcia planowania przyszłych uaktualnień i przyszłości projektów tak, aby stopniowo możemy zrobić teraz, bez skazany system operacyjny.
Jeśli użytkownicy zaczynają migrować, firmy nie zauważy spadku sprzedaży swojego oprogramowania. Następnie zbadać i zrozumieć, dlaczego. Nie długo do rezygnacji z wersji swoich produktów do XYZ (zamiast XYZ z nazwą systemu operacyjnego! Microsoft (innych niż Microsoft, dla niewtajemniczonych) preferowane).
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za interesujące i konstruktywne rozmowy, że ty i "generowane.
8 czerwca 2008 na 00:25Great site!
16 stycznia 2009 na 00:22